Friday 29 June 2012

感情線上

友人跟我說起有關愛情的事。然後不知怎地,我滔滔地說:

I think when you see someone and your heart just keeps pumping without control it's a crush. 
Whereas love is less exciting, but more long-lasting. 
Crush will fade out very soon. And if you don't see the person the crush just disappears.
Whereas love takes a much longer time to fade out, or never. 

突然的有感而發。 

放下就放下吧, 我也很努力的不回頭,向前看。
一步一步來,先做一些實際的事,然後重新整頓心情。 

這世界沒有誰靠誰的,只是有你在旁我會更快樂。
但既然你已無法給我快樂,我又有什麼繼續留戀的理由?
不要緊,you were once the sunshine of my life. But someday you just have to create your own sunshine。

誰對誰錯, 又何用計較?
或許我也是塞翁失馬,焉知非福?



No comments:

Post a Comment