Wednesday 3 October 2012

Ted


長假期既最後一晚,我決定將佢推到高峰:
結果即興去睇我弟講咗成個暑假既 Ted。

真係好好笑,好賤。
個樣非常可愛既 Ted,原來係一隻又爛口又食草又索嘢又溝女既啤啤熊。

最鍾意行雷時 Ted 跑入房大聲唱 fuck you thunder  果段 (重要舉中指,真係又賤又可愛,哈哈);
Phoebe 個細佬真係極度 creepy (咁多年戲路都係咁...-_-");
仍然討厭美國人經常借題發揮 (!);
最令我意外既係 Norah Jones 居然會客串 (重要同 Ted有過一手!!)。


小時候鼻敏感,
如果唔係我都應該有隻 Ted 陪我長大,呵。

1 comment: