Saturday 22 September 2012

物慾薰心

H&M x Anna Dello Russo <3

都係自己手多累事,
無端端開左個下載已久既 H&M app八卦下今季既新貨,
一睇就出事。

人係會變既,好似以前我唔多鍾意豹紋,覺得好娘,
但唔知最近係咪受潮流影響,
而家又好接受到喎。


自從H&M x Jimmy Choo 過後,
其實我對其他crossover collections 已經興趣逐漸減少。

我係晨早流流起身再經過一番搏鬥後買左對三寸半高跟鞋但從來無著過出街 (!),
女人有時就係咁,擁有都係為求開心;
之後不斷安慰自己,對鞋終會有用武之地 (?),哈哈。


唔睇由自可,一睇就囉攣。
從來只愛大袋既我,今日居然會睇中一個 clutch!
(連我自己都打左個突)

無錯,就係上圖湖水藍果個,
重要有隻鹿喺上面,
鹿係我最鍾意既動物,令我對佢既心癮更大。
(後來先知原來係一隻狗...不過影響不大啦哈哈)

十月四號正式開售....
對於感性與理性之爭,仍在心大心細中。


救命最近真係好物慾薰心 *0*




2 comments:

  1. 呢個clutch, 好強勁!

    ReplyDelete
  2. 晨早流流起身再經過一番搏鬥後買左對三寸半高跟鞋但從來無著過出街

    :p

    ReplyDelete