Sunday 9 December 2012

每天開心笑之生日禮物

今年的額外獎賞 ;)

大約一個月前,正當我在公司埋頭苦幹,
手機忽然響起。

眼見是我媽的來電,
因為她一向不會在我工作期間聯絡我,
所以心裡頓時覺得很不尋常。

故作冷靜地接聽,
誰料她一開口便說:


「喂,我而家喺你公司附近果間百貨公司呀,
我今年想買個暖水壺俾你做生日禮物,
但唔知你覺得二百毫升定三百毫升好啲呢?」

⋯⋯

媽,不要玩野好嗎 ﹣_﹣


最後因考慮到公司長期有熱水供應,
所以我放棄了熱水壺,
繼而選擇了電動牙刷作為我今年的生日禮物。

(!)

No comments:

Post a Comment